[linux] Stonline + sasl

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Čtvrtek Říjen 24 17:54:57 CEST 2002

> Toto by mohlo pomoct:
> http://www.google.com/search?q=site%3Arfc-editor.org+smtp+sasl
>
> Ahoj.
Caf.

To su len uz spominane RFC, tie viem citat aj bez googla :-)
Je pravda ze som ich zatial len preletel, takze som to mozno prehliadol.

Neviem co mam poslat serveru ako autorizaciu, heslo ? v akom tvare ?

Ked mu poslem MD5 hesla tak na mna vyblafne ze nemoze precitat hlavicku ci co.

Btw. Napadla ma moznost odchytit komunikaciu dakeho klienta, ze co mu vlastne
posiela, takze idem patrat.

Super novy poznatok mam, ze ti blbci si tam na to dali certifikat podpisany
samym sebou, cize kazdy program na to automaticky frfle ze je to
nedoveryhodny server.

Matus

OT:
No chlapci komunisti, pardon tele-komunisti, len tak dalej.
Nebojte sa, az tomu budem poriadne rozumiet, tak vas to zase naucim, ako
naposledy NAT na VASICH Ciscach, ze ?