[linux] SNMP a 64bitove countre

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Říjen 25 13:08:26 CEST 2002

Ahojte,

  mam isty problem s 64bitovymy pocitadlami na niektorych SNMP.
Konkretne sa jedna o CISCO Catalyst 2950 switche a Linux ucd-snmp.
Bezi mi to vpohode na CISCO 3550 alebo 6509.

Na cisco2950 sa to sprava nasledovne:

Nakonfigurujem cez:
  cfgmaker public na myhost.sk --snmp-options=:::::2 > h1.cfg
Prebehne to vporiadku, ale ked spustim mrtg h1.cfg, tak to zacne pisat:
  WARNING: Expected a number but got '#<unprintable BER type 0x81>'
Toto vypisuje pre kazdy interface. Predpokladam, ze to ani nebude spravne
pocitat. Potom do log suboru da ako 2. cislo v prvom riadku '-1'.
Stretol sa niekto s takymto problemom? Ak vynecham tie snmp-options,
tak to znova funguje, ale niesom si isty, ze to dobre pocita
100MBit trafik a navyse tie CISCO 2950 maju aj 2x 1Gbit rozhrania.

Dalsi problem je s ucd-snmp na Linuxe. Tu to nic nehlasi, ale
v MRTG grafoch mam nulove hodnoty. Ako keby tam nic nechodilo.
Pritom bez snmp-options to chodi vporiadku a s snmp-options
to dava nuly.

Poradte mi, co robim zle alebo ako mam postupovat, aby to fungovalo.
Meriate niekto 100MBit trafik cez MRTG?

			SAL