[linux] mail server 2

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Pátek Říjen 25 15:03:14 CEST 2002

Dobry den, tak este raz

  sorry za nejasny pokec. ci by mi dakto vedel/xcel poradit na aky
  mail server sa otocit %-)
  takze xcel by som toto od mail servera >
  spravovanie viac domen ako firma.sk , firmaina.sk ...
  aby usery nemali lokalne konta na stroji
  forward, autoreply , vacation msgs a podobne, keby sa to dalo aj
  naschedulovat napr, nebudem v robote do 15-12 tak vacation mesage
  bude platny len do 15-12
  nejake aliasy ;))
  a relay na rozne smery
  mno a bodlo by dake web rozhranie aspon na zakladne veci, lebo ked
  potrebujem viac veci nabuchat tak rychlesie preklikam ako napisem
  ;)) (to bude problem medzi klavesnicou a stolickou)
  daco som skusal ale full komfort riesenia pod linuxom stoja tazke
  prachy ;(
  nie ze by sa mi nexcelo sa vrtat v konfigurakoch ale fakt nestiham ,
  potrebujem nejake rychle riesenie ;)
  thnx

  bodla by aj daka statistika, analyza logov a podobne, nemusi byt
  LDAP a IMAP , len SMTP-POP3.

C:\U\L8TR\
              Miki