[linux] postfix hash lookup tabulky

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Říjen 28 15:34:34 CET 2002

ahojte

main.cf:
local_transport = virtual
virtual_mailbox_base = /home/vmail
virtual_mailbox_maps = hash:/etc/postfix/vusers
#virtual_mailbox_maps = static:Maildir-tester/
virtual_minimum_uid = 100
virtual_uid_maps = hash:/etc/postfix/vuid
virtual_gid_maps = hash:/etc/postfix/vgid

ak posuniem # o jedno hore (asi takto) - postfix zblbne

main.cf:
#virtual_mailbox_maps = hash:/etc/postfix/vusers
virtual_mailbox_maps = static:Maildir-tester/

pri tomto postfix funguje ok (ostatne veci sa nemenia samozrejme)

# cat /etc/postfix/vusers
klokan na armageddon.fm.uniba.sk Maildir-tester/
# cat vuid
klokan na armageddon.fm.uniba.sk 200
# cat vgid
klokan na armageddon.fm.uniba.sk 200

user 200.200 ma prava na adresar /home/vmail/Maildir-tester v poriadku,
vlastne vsetko je pri statickej ceste k mailboxu v poriadku. Blbne iba
to hashovanie tabulky, netusim preco.
ak mate nejaku predstavu, alebo sa s tym uz niekto stretol, velmi by mi
pomohol.

Michal Toth

PS: prosim neradte mi pouzit mysql/ldap alebo ine