[linux] mail server 2

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Pondělí Říjen 28 17:13:09 CET 2002

On Fri, Oct 25, 2002 at 03:03:14PM +0200, Peter Mikeska wrote:
> [...]
>   nejake aliasy ;))
>   a relay na rozne smery
>   mno a bodlo by dake web rozhranie aspon na zakladne veci, lebo ked
>   potrebujem viac veci nabuchat tak rychlesie preklikam ako napisem
>   ;)) (to bude problem medzi klavesnicou a stolickou)
>   daco som skusal ale full komfort riesenia pod linuxom stoja tazke
>   prachy ;(
>   nie ze by sa mi nexcelo sa vrtat v konfigurakoch ale fakt nestiham ,
>   potrebujem nejake rychle riesenie ;)
>   thnx
>
>   bodla by aj daka statistika, analyza logov a podobne, nemusi byt

vela veci splna
  - qmail + vpopmail + qmailadmin + qmailmrtg
  - u nas to bezi v pohode :-)
  - a co to splna
    - spravovanie domen
    - usery neamu ziadne konta
    - forward, vacation (schedule asi nie)
    - relay (to hadam kazdy MTA)
    - webrozhranie (uzivatelia si mozu sami menit svoje veci)
    - jednoducha administracia
    - POP3 pristup (imap - courier po prekompilovani)

> C:\U\L8TR\
>               Miki

	HUDECOF