[linux] Help please;Ako donutit Window manager aby nezobrazoval title bar...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Říjen 29 04:50:52 CET 2002

Vazeny Linux/X-win experti!

Nevie mi niekto poradit ako donutit X-window aplikaciu, aby nedovaolia window manageru pridat k nej title bar?

Robim toztiz aplikaciu ktora vyuziva full screen obrazovka a nie je ziaduce aby sa title bar zobrazil.. Na druhej strane ale potrebujem vyuzivat pri popup oknach sluzby window managera...
Skusal som atribut XtoverrideRedirect na TRUE, ale nepomohlo...  v instanciii triedy ApplicationShell ako aj v jej podobjekte...

Nevie mi niekto poradit?  Najradsej nie priadanim full screen popup okna... To asi nebude "to prave orechove"

S pozdravom a vdakou

Peto