[linux] OT: RHIDE pre Redhat 7.x a 8.0

Marian Krivos nezmar na atlas.sk
Úterý Říjen 29 14:18:41 CET 2002

Ak niekto pouzivate vyvovojove prostredie RHIDE pod REDHAT,
tak viete ze posledne verzie nechodia z RH. Preto som zobral zdrojovky
z CVS, rachol tam posledne GDB, TV, SETEDIT a pridal male opravy
a cele to prelozil na RH kde to aj funguje.

Kto ma teda zaujem najde aktualnu verziu RHIDE na tejto adrese:

www.tutok.sk/fastgl/download

balik rhide-1.5-28102002.tar.bz2
    obsahuje iba exac RHIDE - staci prepisar povodny v /usr/local/bin

balik rhide-redhat.tar.bz2
    obsahuje celu instalaciu (nieje potrebny pre tych co uz maju
zakladnu verziu)

Vylepsenia/zmeny oproti CVS verzii:

- zase funguje CTRL+C
- namiesto obsadenej pamete sa radsej zobrazuje aktualny cas
- dissasembler zobrazuje syntax INTEL a nie ATT (rana pod pas pre
ortodoxnych ;-)) )
- funguje debug z GCC 3.2 (konecne)
- uz si neviem spomenut

pripadne chyby hlaste na tejto adrese