[linux] RH8.0 a zvukovka

Krigler Pavol krigler na slovakradio.sk
Úterý Říjen 29 12:39:04 CET 2002

Zdravim,

Dňa St, 2002-10-09 at 09:00, Pavel Cina napísal:
> Vcera som si nainstaloval RH8.0. Po nabutovani do textovej konzoli sa mi
> nenatiahne modul pre zvukovku (zvukovka je SB128 PCI).

Ked spustim X a potom
> z nich zase vyskocim, moduly su uz natiahnute a zvukovka funguje. Tak isto
> funguje, ak hned po nabutovani do textovej konzoly spustim sndconfig.

mam podobny problem s RH7.3. Vyriesil som ho zapisom riadku do
/etc/rc.d/rc.local. Na koniec som doplnil riadok

modprobe es1371

a pri starte systemu sa mi VZDY tento modul nahra. Ja viem, ze je to nie
je prave "to prave" systemove riesenie, ale ak niekto vie ako na to,
velmi rad sa necham poucit.

--
Krigler Pavol