[linux] MYSQL 2

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Úterý Říjen 29 13:07:34 CET 2002

Cavte ja by som sa chcel spytat na jednu vec ohladom mysql

Mame databazu kde jedna tabula ma 2,5 Gb a vznikol nam jedneho dna
problem tipu : ako ju presunut ?? po pripade kopirovat ..

Kym nechcem nic od Linuxu ako systemu aby narabal s tymto filom nic sa
nedeje mysql si do nej zapisuje dalej a nema s tym problem

Skusil som :

1. spakovat isla bolo to v pohode az na to ze rozpakovat nesla
2. vyexportovat mysqldump --- >> zdlhave ( 20 000 000 zaznamov )

Jedine co nam pomohlo bolo rozsekanie tabulu na mensie casti .

Neviete nieco jednoduchsie ???

---
S pozdravom Michal Kapalka Administrator siete MFN,
michal.kapalka na mfn.sk