[linux] RH8.0 a zvukovka

Úterý Říjen 29 13:17:17 CET 2002

-> Dňa St, 2002-10-09 at 09:00, Pavel Cina napísal:
-> > Vcera som si nainstaloval RH8.0. Po nabutovani do textovej konzoli sa mi
-> > nenatiahne modul pre zvukovku (zvukovka je SB128 PCI).
->
-> > Ked spustim X a potom z nich zase vyskocim, moduly su uz natiahnute a
-> > zvukovka funguje. Tak isto funguje, ak hned po nabutovani do textovej
-> > konzoly spustim sndconfig.
->
-> mam podobny problem s RH7.3. Vyriesil som ho zapisom riadku do
-> /etc/rc.d/rc.local. Na koniec som doplnil riadok
->
-> modprobe es1371
->
-> a pri starte systemu sa mi VZDY tento modul nahra. Ja viem, ze je to nie
-> je prave "to prave" systemove riesenie, ale ak niekto vie ako na to,
-> velmi rad sa necham poucit.

do /etc/modules.conf (alebo do /etc/modutils/local ak existuje) si prihod

alias sound-slot-0 es1371

a modul sa ti nahra vzdy ked niekto pristupi na zvukovku.
Mozno bude treba este definovat sound-service-0-* ale to nebude problem
odvodit z tohoto.

 Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.