[linux] mp3 z CD - praskanie zvuku

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Úterý Říjen 29 13:38:34 CET 2002

Nekric hop, kym [ti] neprekoci[s]...
Skusil som presunut cd-rom na samostatny radic a pripojit cez nie ata100
kabel. Vtedy sa mi zdalo, ze to pomohlo a je vsetko okej. Ale nie je. Na
niektorych CD sa to prejavuje viac, na inych menej, no odstranit sa to
nepodarilo uplne (aj minimalne praskanie je dost vyrazne). Obcas
pozorujem tento 'jav' uz aj pri prehravani z HDD! Je jedno ci idem cez
OSS, alebo ESD. Co je vsak pre mna dost nevysvetlitelny jav je to, ze
niekedy ide prehravanie celkom okej, no inokedy si myslim, ze pocuvam
'vesmirny sum' (je jedno ci von svieti slnko,alebo prsi).
Len pre upresnenie, toto pozorujem iba posledny mesiac/dva. Pred tym
vsetko ficalo bez problemov. Nemenil som ziaden HW, iba ak SW updaty.
Asi pred pol rokom mi pomohlo opatovne skompilovanie alsy, no teraz
nepomaha ani to.
Je na to nejake rozumne vysvetlenie? Co by som mal pozriet (/proc/...;
nejake SW nastavenie;...)? (pri prehravani vo win tento jav nevznika,
tak predpokladam, ze sa nejedna o HW chybu) Napadlo ma tiez, ci sa
nemoze jednat o rusenie od sietoviek, alebo agp, ale zvukovku nemam
blizko nicoho (medzera od okolnych kariet je aspon jeden PCI slot)

Dňa Št, 2002-10-24 at 18:15, Michal Kapalka napísal:

--
                                                         \ /
                                                       /\ o -

	"Ne. To je to - zajimave jmeno. Velice tvrde jsme pracovali na
vymysleni jmena, ktere by oslovilo vetsinu lidi, a ted se to vyplaci:
stovky lidi pouzivaji Linux jenom aby mohli rict: "OS/2? Pche. Ja mam
Linux. To je jmeno!". 386BSD udelal chybu, ze uvedl ve svem jmenu moc
cisel a nesrozumitelnych zkratek, a tak odradil spoustu lidi - zni to
moc technicky."
		-- Linus Torvalds