[linux] Upgrade OpenSSL

Středa Říjen 30 12:46:00 CET 2002

-> To som chcel spravit, lenze som chcel mat najnovsiu verziu openssl. Na
-> RedHat-e je 0.9.6b-29.
-> Asi to teda spravim cez rpm, dik.

Asi tak. RedHat asi vie preco nedal do updatov najnovsiu verziu - podobne
zmeny sa robia aj v debiane.

Priklad: vysla chyba v apache do verzie 1.3.25

debian backportoval update do 1.3.9, redhat do 1.3.22
- nemuseli sa vobec menit configy.

Upgrade kniznice (libssl) by mohol zaviest problemy ktore by sa vyriesili
niekedy rekompilaciou balika ktory pouziva kniznicu (libssl), inokedy az
upgradom na novy balik. To by mohlo fix pekne natiahnut.

Ja som si nedavno updatol vorbis-tools z 1.0.0rc3 na 1.0.0 (release).
Zrazu som mal libvorbisfile.so.3.0.0 miesto libvorbisfile.so.0 a musel som
sym linkovat. Nastastie to stacilo...

Skratka, aj male zmeny mozu sposobit velke problemy...

 Spam is for losers who can't get business any other way.