[linux] 7. Vikend s Linuxom (Fotky + Prednasky)

Misu misu na ipg.sk
Středa Říjen 30 15:53:48 CET 2002

No necakane na tejto url to secko najdete :)

Pokial Vas zaujima 6. LugCon, tak existuje aj:

Zial prednasky stale niesu vsetky, pretoze niektori ludia mi ich
nedodali... Tymto ich chcem opatovne poprosit, aby mi ich poslali!

Akekolvek pripomienky a napady, prosim na moj email...

Prajem usmievavy den :)
--
                                                  .  .