[linux] Vela novych TTF fontov

J. Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Čtvrtek Říjen 31 07:58:17 CET 2002

Zdravim,

Mam MDK 8.2 a skusal som pridat nejake TTF fonty cez graficke rozhranie
(?drakfont?). Stale sa to zasekne. Preto som to skopiroval do noveho
adresara (k ostatnym fontom), spustil som 'ttmkfdir' a 'mkfontdir',
vytvorilo to 'font.scale' a 'font.dir' (vyzeraju uplne rovnako, vratane
dlzky) a pridal som adresar do catalogue '/etc/X11/fs/config'. Spustim
gimp a tie fonty tam nie su. Neviem preco, ale ani 'xfontsel' nie je
nainstalovany, takze teraz skutocne neviem ako zistit ci tie fonty
funguju alebo nie (je ich asi 3500). Gfontview zobrazi akykolvek ttf.
Ani restart xfs ani X nepomohol. Zabudol som na nieco ?

Vdaka,
MJ