[linux] install debianu

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Neděle Září 1 15:27:40 CEST 2002

On Sat, Aug 31, 2002 at 11:32:00PM +0100, cwaki wrote:
> zdravim,
>
> ja by som sa scel spytat na aku minimalnu velkost disku sa da installnut
> debian ???
>
> ja mam 200mb disk, z toho 32 mb /tmp, dalo by sa to tam nejak natlacit
> ???
U nas funguje par kusov 386-tiek s 8MB RAM a ~60MB HDD na Debiane 2.2.
Swapuju myslim do suboru, ktory sa vojde do tych ~60 MB. Ale je to dost
pomale.

Instalovane to bolo na inom pocitaci s viacej ram a vacsim diskom, potom
bol obraz filesystemu presunuty na ten maly disk. Niektore baliky boli
okresane (vyhodena dokumentacia, manualove stranky, nepotrebne data
napr. z locales, glibc, terminfo databazy). Samozrejme pouziva to kernel
vytvoreny specialne pre tie rachotinky.

Pouziva sa hlavne ssh a links, na to to staci, aj ked kym to ssh
nastartuje, tak to hodnu chvilku trva.

--
 Peter Samek
 samek na upc.uniba.sk