[linux] help

Patrick patol na inMail.sk
Neděle Září 1 18:09:54 CEST 2002

Dobry den,
chcel by som sa spytat ako mozem vyriesit autentifikaciu prihlasovania sa v  proftpd, chcem aby sa uzivatelia ktory sa budu prihlasovat boli overovany nie podla  /etc/passwd or /etc/shadow ale
podla noveho fajlu ktory vygenerujem programom ftpasswd-om a ktory mi vytvori nove ftpd.password a ftpd.group fajly v ktorych bude nove heslo pre daneho usera. cize ak nastavim konfigurak :

AuthPam           on
AuthUserFile      /usr/local/etc/ftpd.passwd
AuthGroupFile     /usr/local/etc/ftpd.group
RequireValidShell off

tak aj napriek tomu mi usera logne heslom ktore je v ftpd.passwd ale aj heslom v /etc/passwd. Potreboval by som zablokovat overovanie hesla cez /etc/passwd nefiete ako sa to da ?

Dalej by som sa chcel spytat ci nefiete o nejakom dobro shapery IN/OUT  okrem cbq alebo htb.

A este by som sa chcel spytat ci je podla vas vyhodne merat data ktore prijima urcity uzivatel s urcitou IP pomocou iptables. (Uzivatelov je napr. 50 a aj 50 roznych IP a data treba merat pre kazdu jednu IP zvlast)

Dakujem.