[linux] Nastavenie pdnsd

Peter Luciak countx na host.sk
Neděle Září 1 21:16:44 CEST 2002

On Sat, Aug 31, 2002 at 07:04:18AM +0200, Zdenko Podobny wrote:
> peniaze). T.j. potreboval by som nastavenie hlavne casti server.

Ja to mam takto:

server {
        ip="Tu das IP nejakeho 'ozajstneho' nameservera";
        timeout=30;
        interval=30;
        uptest=if;
        interface="ppp0";
        purge_cache=off;
}

Ostatne casti som nejako vyznamne nemenil. NB: Mam tam len jednu cast
server a v resolv.conf mam 'nameserver 127.0.0.1'

> Tiez som si vsimol, ze /var/cache/pdnsd/pdnsd.cache je prazdny.

Ehm, to asi nie je dobre ;)

> Poslite mi, prosim, niekto svoju konfiguraciu, ak vam pdnsd funguje s
> modemom (a s wwwofle) bez problemov...

Ja takto ficim celkom uspesne, ale WWWOFFLE obcas dost blbne a pomoze
len jeho restartnutie. Mam ten dojem ze to nejako suvisi s tym ci sa
stihla natiahnut cela stranka predtym nez skoncilo spojenie...

Dufam ze to pomoze...

bye,
P.L.
--
"The question of whether computers can think is like the question of whether
submarines can swim"