[linux] Zistenie potomkov(child widgets) instancie triedy"applicationShellWidgetClass" v X Toolkite...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Září 2 09:11:34 CEST 2002

Diki za radu..

> Ak to dobre chapem, tak mas viac okien ktore idu sekvencne za sebou a pri
> prechode z jedneho do druheho sa ti nezmenia rozmery hlavneho okna ...

Ono hlavne okno je pokial to "neblika", full screen a aj jeho child ako prvy
tak druhy su vo velkosti full, screen akurat, v druhom okne su subwidgety
subwidgetu hlavneho okno s nekorektnymi rozmermi, ak ale deinicializujem
hlavne okno a opat inicializjuem, tak je zrazu vsetko OK az na to blikanie..
Teda ak je tak skor sa zmenia rozmery hlavneho okna- bez mojej ziadosti(boze
to OOP)-, ktore sa nerealize-ne ale okrese velkost svojich subokien,

> Skus po vyrobeni nasledujuceho form widgetu, zistit jeho pozadovane
> rozmery cez XtQueryGeometry() a potom cez XtMakeResizeRequest() tie
> rozmery vnutit hlavnemu oknu ... hehe uz som s Xtoolkitom pekne dlho
> nerobil, skus to, snad to pomoze ...

To by mohol byt dobry diag nastroj, dakujem...

> skus pouzit program editres, ten ti zobrazi strom vsetkych widgetow co su
> managovane v okne aplikacie aj s ich atributmi ... velmi dobra pomocka na
> ladenie Xt-ckovy programov :) Alebo niekedy pomoze aj xwininfo s
> prepinacom -tree .

Skusim to je tiez dobre...