[linux] Zistenie potomkov(child widgets) instancie triedy"applicationShellWidgetClass" v X Toolkite...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Září 2 11:52:05 CEST 2002

----- Original Message -----
From: peter Fodrek <fodrek na kasr.elf.stuba.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, September 02, 2002 9:11 AM
Subject: RE: [linux] Zistenie potomkov(child widgets) instancie
triedy"applicationShellWidgetClass" v X Toolkite...

> Diki za radu..

> Ono hlavne okno je pokial to "neblika", full screen a aj jeho child ako
prvy
> tak druhy su vo velkosti full, screen akurat, v druhom okne su subwidgety
> subwidgetu hlavneho okno s nekorektnymi rozmermi, ak ale deinicializujem
> hlavne okno a opat inicializjuem, tak je zrazu vsetko OK az na to
blikanie..
> Teda ak je tak skor sa zmenia rozmery hlavneho okna- bez mojej
ziadosti(boze
> [...]

Aj bol...

Instancia applicationShellWidgetClass mala dvoch potomkov: moju instanciu
panelWidgetClass a akusi divnu instanciu vendorApplicationShelExt...
(o ktorej nie je ani zmienka v knihe Alesa Limpoucha:X Window system-
programovani aplikacii, Grada 1993 [robene na baze X11R5] a ani v inej mne
dostupnej dokumentacii k X11R6...)

Cela moja aplikacia je v casti stromu danej instanciou panelWidgetClass....
Vsetko teda hovori na to,  ze ten ApplicationShelExt je akisi divny... Ak
zrusim potomkov instancie panelWidgetClass tak zrazu asi zmeni svoju
velkost.... a tym zmensi maximalnu velkost kazdeho novoinicializovaneho
okna...
Kazdopadne to treba overit...

Peto...