[linux] Aky antivir?

lubos klokner lubos na klokner.sk
Pondělí Září 2 15:05:19 CEST 2002

* Stefan VARGA <varga na army.sk> (02.09.2002):
> Zdravim,
> odporucte mi prosim Vas nejaky antivir na postovu branu,ktory by mal pracovat v buducnosti s postfixom,sanitizerom,spamassassinom a amavisom.
> Poziadavky ktore na neho kladiem su zhruba tieto : aby bol free,spolahlivy a aby sa databaza aktualizovala cim castejsie.

s postfixom beham antivir z www.antivir.de, pre nekomercne pouzitie
zadarmo. nemusis mat na to ani amavisa, pracuje to ako content filter.

bezi mi to uplne spolahlivo ani neviem ze to tam je.
virova baza sa updatuje jednym prikazom, ktory som vrazil do cronu a je
pokoj.

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>