[linux] abiword & locales

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Září 2 18:19:23 CEST 2002

Nemam teraz sice Abiword, ale myslim si ze nie... ale napr. Ted by to mal
zvladnut. Niekde na penguin.cz bola utilitka na prekodovanie rtf z cp1250
na iso8859-2.

Ako sa ten bordel prejavoval ?? stvorceky ?
Jo a ked to rtf vyrobil nejaky "expert" tak sa to uz vobec nemusi dat
kuknut, svojho davnejsieho casu som mal moznost vidiet, co sa da vsetko
napachat...a aj v rtf sa daju pouzit divne fonty a potom sa to neda
rozumne pozriet na inom nez tvorcovom pocitaci.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk