[linux] abiword & locales

Úterý Září 3 10:29:43 CEST 2002

-> > -> Nemam teraz sice Abiword, ale myslim si ze nie... ale napr. Ted by to mal
-> > -> zvladnut. Niekde na penguin.cz bola utilitka na prekodovanie rtf z cp1250
-> > -> na iso8859-2.
-> > ->
-> > -> Ako sa ten bordel prejavoval ?? stvorceky ?
-> >
-> > kruzky ... videl som podobne staznosti v archive linux na linux.cz ale tykali
-> > sa 8859-2 a riesenie bolo nahodit fonty. Fonty som sice nahodil (mojou
-> > chybou nahodene predtym neboli) ale nepomohlo..
->
-> ja mam taku off-topic otazku. Preco v tom abiworde nenahodia tie fonty
-> defaultne? Je s tym nejaky problem?
->
-> Skusal si tu vec s RTF submitnut ako bug? IMHO je to bug...

to by som rad najprv zistil ;-) kde vlastne je problem...
 Remember half the people you know are below average.