[linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Září 3 12:11:52 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Potreboval by som vediet, ci niekto z Vas dokaze (ja nemam velke skusenosti s autotools) zistit, ako treba upravit tento Makefile, aby isiel...

Ide o makefile k XmHTML, ktory potrebuje program, ktory mi bol doporuceny ako example k Motif-u  ci  LessTif-u (u mna - udajne Athena=Xaw neumoznuje vytvorit dostatocne rychlo dialogove okno InputBox ovladane vyhradne cez klavesnicu a urcite bez mysi...)
Len tak letmy pohlad na hlasky a Makefile mi odhalil, ze v sekcii World je volanie $MAKE includes, ale sekcia includes v Mkefile nie je, pricom example programu chyba XmHTML*.h file... Mozno staci pouzit cp niekam do include/XmHtml, len neviem, ci nebude treba viac file-ov...

Diki

Peto