: [linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Září 3 12:59:09 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Marcel Telka <marcel na telka.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, September 03, 2002 12:39 PM
Subject: Re: [linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

skusenosti s autotools) zistit, ako treba upravit tento Makefile, aby
isiel...

spustim make World
nieco to spravi a potom to
vyhlasi , ze no rule for includes (ci tak nejak), a skonci...

> A ako sa prejavuje to, ze "nejde"? Nejake chybove hlasky by sa zisli.
>
> A BTW, aky to ma suvis s autotools?

    make je predsa autotool, ci nie...

doporuceny ako example k Motif-u  ci  LessTif-u (u mna - udajne Athena=Xaw
neumoznuje vytvorit dostatocne rychlo dialogove okno InputBox ovladane
vyhradne cez klavesnicu a urcite bez mysi...)
je volanie $MAKE includes, ale sekcia includes v Mkefile nie je, pricom
example programu chyba XmHTML*.h file... Mozno staci pouzit cp niekam do
include/XmHtml, len neviem, ci nebude treba viac file-ov...