[linux] Aky antivir?

Úterý Září 3 13:44:10 CEST 2002

On Mon, Sep 02, 2002 at 03:05:19PM +0200, lubos klokner wrote:
> * Stefan VARGA <varga na army.sk> (02.09.2002):
Cau.

> s postfixom beham antivir z www.antivir.de, pre nekomercne pouzitie
> zadarmo. nemusis mat na to ani amavisa, pracuje to ako content filter.
Nie je pravda, pred par tyzdnami som s nimi hovoril. Zadarmo je pre OSOBNE
pouzitie (1 osoba popripade domacnost). Nekomercne pouzitie
(skola/intrak/armada) je platene.

Free ako zadarmo je trophie + engine a patterny od trendmicro, na udatovanie
je myslim niekde skript. Moje poznamky k tomuto som pred nejakym casom pisal
do amavis-user mejling listy (strucne povedane, je to zadarmo preto, lebo
engine a patterny su volne downloadnutelne, nemaju licencne podmienky, a
TrendMicro ich nie je schopny povedat). Pokial to nechces riskovat,
najlacnejsi je slovensky nod32 (www.eset.sk). Odskusane to zatial nemam ale
amavis tvrdi, ze ho podporuje.

Free ako slobodny je openantivirus a clam, jedina moja vytka je, ze databazy
nie su updatovane tak casto ako by trebalo.

> lubos klokner <lubos na klokner.sk>
S pozdravom,

                        Don't drink and su.