[linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Září 3 14:27:27 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, September 03, 2002 12:49 PM
Subject: Re: [linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

> a co tak najst domacu stranku projektu?
>
> http://www.gnu.org/directory/Web_Authoring/HTML_preprocessing/XmHTML.html
>
> neviem, ci ti pomoze, je tam takisto verzia 1.1.7 podobne ako v tvojom
> Makefile ... skus tie subory porovnat

ono sa to odkazuje na
http://www.xs4all.nl/~ripley/XmHTML/dist/XmHTML-1.1.7.tar.gz

a tam sa odkazuje aj link z

http://www.xs4all.nl/~ripley/XmHTML/

Z toho druheho ho mam aj ja...
cize by to mal byt ten isty file...

Ostava mi asi najst si nejku starsiu verziu :(((  Ak ju vobec este niekde
najdem... ved. Homepage XMHTML hovori ze

Version 1.1.7 (beta) released on 1999-02-04 (Dost dlho trva "odstranenie
bety z nazvu");

Na druhej strane beta verzia je beta verzia...

Tak skusim este ten make all pana Telku....

Dakujem vsetkym...

.