[linux] brutalware

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Září 3 14:38:09 CEST 2002

Pozri si archiv konfery, minimalne tak raz za pol roka sem pisem kde
hladat a ako si vyrobit minidistribuciu...
Osobne si myslim, ze budes znovu objavovat koleso, kedze skoro vsetky
minidistribucie pouzivaju fat. http server sa v takychto distribuciach
najcastejsie pouzia thttp a ftp server nieje problem.

Najrychlesi navod: zoberies Busybox zlinkujes to s vhodnou kniznicou
(uClib, dietlibc, glibc5, newlibs), prihodis k tomu co este potrebujes,
hodis na disketu syslinux ako loader, jadro a mas to cerstvo a chrumkavo
upecene. ;)

Este jeden hint na disketu, aby bola este bootovatelna sa da narvat 1,720
kb.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk