[linux] XmHTML a totalne posahany Makefile- rienenie potrebuje niekde najst lib-ku

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Září 3 15:46:43 CEST 2002

Diki este raz,

    Problem je v tom, ze ta chybajuca cast mala jednak urobit cp *.h
/usr/X11/
a jednak ldconfig ... Pri kompilacii len po kopirovani, nie je totiz mozne
"dolinkovat" projekt do fazy a.out...

    S tym prvym som si poradil, hoci som mal len adresar /usr/X11R6/ .... cp
*.h /usr/X11R6; ln -s /usr/X11R6 /usr/X11
Dufam, ze je to aspon trochu elegantne, vzhladom na to, ze ten example SW ma
medzi parametremai gcc ci g++ -I/usr/X11

    S tym druhym mam vsak drobny problem, ci skor neistotu. Ked som doteral
jediny krat  pouzival ldconfig "postval" som ho na *.so file, taky file vsak
nikde v XmHTML nie je. Napadlo ma, ze by teoreticky mohol byt "postavany" na
subor *.o podobneho mena ako je *.h, kedze nieco take je v adresaeri lib v
ramci zdrojakov XmHTML, *.o je urcite mozne likovat k file-om pred
dokoncenim a.out a cely proces kompilacie example-u "padne" na linker-i ...

    Potreboval  by som od Vas len potvrdenie/vyvratenie ci je skutocne mozne
"postvat" ldconfig na nejaky *.o file...

Diki za skoru odpoved...

Peto