OT: make a autotools WAS Re[3]: : [linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Úterý Září 3 23:52:51 CEST 2002

--snip--

MT> make je make :-)

MT> Medzi autotools patria len autoconf, automake a libtool (AFAIK).

MT> Ahoj.

V PC Revue vychadza(l?) serial "Auto Tools" v ktorom
sa rozoberalo doteraz len make, ak som nieco neprehliadol
(minimalne do 6. pokracovania, teda pol roka).

Tiez sa mi nejak nezdalo ze make je auto tool, cakal
som ze ten serial bude o automake a autoconfe, a ze sa
nieco nove naucim. A mozno je make autotool, neviem...

<joke laugh="yes">
V kazdom pripade mozno preto je teraz slovensky citatel
uplne zmeteny a o chvilu zacne za autotool povazovat aj gcc.
</joke>

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk