OT: Re: [linux] info

Toth Adrian totha na neuron.tuke.sk
Čtvrtek Září 5 09:57:34 CEST 2002

Hi,
cwaki wrote this:
> zdravim,
>
> mam len taku informacnu otazku, keby som scel vtlacit debiana na 200 mb
> disk, z toho 32 mb je /tmp, podari sa mi to ??? aka je minimalna
> potrebna velkost disku na zakladnu instalaciu debiana ???

mam ten pocit, ze tuto otazku si polozil uz aj pred par dnami,
a vtedy bola aj zodpovedana (tusim autor s podpisom 'J.' napisal,ze sa
to da);

<flame>
nechapem preco si poslal tu istu otazku este raz;
okrem toho: skusis => zistis ci sa to da alebo nie;
pripadne nas mozes potom informovat o vysledku;
</flame>

prepacte za flame, ale mam pocit, ze linux mailing list sa cim dalej tym
viac meni na linux-lame mailing list..

S pozdravom
--

Adrian Toth			mailto:totha na neuron.tuke.sk
				http://neuron.tuke.sk/~totha