[linux] 7. LUGCON (Vikend s Linuxom) - Zilina - 5. a 6. 10. 2002

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Září 5 16:28:15 CEST 2002

Tradicne stretnutie "ludi okolo Linuxu" poriadane SKLUGom, program bude
zaujimavy pre laikov a aj profesional si najde zaujimave prednasky. Ak
mate zaujem zucastnit sa, prosim zaregistrujte sa na strankach SKLUGu:
http://www.sklug.sk/lugcon

Dalsie informacie, ako aj propagacne materialy a HOW-TO pre prednasajucich
najdete na:
http://www.sklug.sk/lugcon7/

PROSIM, pomozte spropagovat tuto akciu, info o moznostiach propagacie
najdete na vyssie uvedenej adrese...

Tak isto stale je otvoreny zoznam prednasok, ocakavame dalsich
predansajucich a ich zaujimave prednasky... Nebojte sa to skusit :)

Ak ma niekto chut pomoct pri organizacii akymkolvek sposobom, nech sa mi
ozve... Lebo ako sa vravi: Malo nas :)

S kazdym dobrym napadom, pripomienkou ci otazkou sa mozete pokojne obratit
na mna (ja to uz niekomu poslem :))...

Dakujem za pozornost, tesime sa na Vas v Ziline...
S usmevom...
--
                                                  .  .