[linux] Klonovanie diskov

Ján Chrastina chrastina na zoznam.sk
Čtvrtek Září 5 17:55:29 CEST 2002

Akosi to nefunguje...
Po reboote zahlasi (asi win bootloader) Hardisk read error. Press
CtrlAltDel to reboot. Ked som sa pokusal bootnut z instalacneho CD, v
momente ked sa Win instalator spytal ci chcem intalovat, opravovat alebo
skoncit stroj zatuhol. Ze by ochrana o ktorej neviem? Kedysi  klonovanie
win98 s FAT32 fungovalo spolahlivo aj po sieti.