[linux] X Error of failed request: BadValue (integer parameter out of range for operation) \n Major opcode of failed request: 12 (X_ConfigureWindow)\n Value in failed request: 0x0

Kasr-Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Září 6 10:30:04 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Poprosil, by som Vas o radu:

Uz som splasil niekde info o tom, ze to moze byt chyba LessTif-u a ze si mam naistalovat OpenMotif... stalo sa OpenMotif 2.2 a tam to padne uz na

dialog=XmCreateMessageDialog(hlavne,"Vstup udajov :",DialogModal,XtNumber(DialogModal));

s hlaskou
Warning: Fatal Error _XmGetDefaultDisplay can not be used prior VendorS.Initialize return NULL

a potom to pocopitelne padne na segmentation fault..
Lebo ak je nejaky smernik NULL vystupom funkcie volanej z XmCreate... tak to je nepredpokladany stav ...

Musel som urcite na nieco zabudnut, ale na co?
Ja som asi tak zacykleny, ze nevidim svoju chybu...

Moze ma aspon niekto nasmerovat na niekoho,kto vie nieco take robit,prosim?

Vdaka

Peto