[linux] SiS 620 a sialeny XServer

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Sobota Září 7 20:03:35 CEST 2002

Zdrawim!

Uz asi 5. den mam nepouzitelny stroj.
Vsetko sa zacalo kopancom do pocitaca, pri ktorom som vypol prud...

Zapol som to znovu, bootujem a filesystem uplne rozbity. Tak som zalohoval, co sa dalo. Moj disk som vopchal do ineho stroja a hodil to tam. Disk som dal spat a pustil sa do roboty:
Instalacia RedHat 7.3
Sformatoval disk aj s kontrolou chybnych sektorov. Vsetko zatial v pohode. Instalacia vsetkych balickov (presne taka ista ako ked to bolo predtym v pohode...)
Po instalacii sa zacali divy. Pri vlozeni isteho CDcka zamrzol system (pri mountnuti). Pri inom CD to bolo v pohode. Sem tam mi zahlasil, ze disk nereaguje, alebo ze Zariadenie hda nerozumie prikazu, alebo ine haluze. XServer sa tiez zblaznil! Kua! Casti pozadia su na liste, cez otvorene okna su obdlzniky tvorene vodorovnymi ciarami. Pri presune okien sa obnovuje iba cast obsahu "za oknom", no proste uplne haluze. Siel som s tymn do servisu, kde vie (vraj vie) robit s linuxom jediny chlapik.
Ten bol velice nateseny aky je veliky hacker, ked mi zmenil rootovske heslo v single mode (doma nepotrebujem nejake zabezpecenie). To som si pomyslel svoje. (Nemal by som ho udat? Ked dokaze toto, tak vie mozno aj nejake ine brutalne finty a mohol by byt nebezpecny... Ale odbocil som.)
Po dvoch dnoch mi povedali ze tomu nic nieje a vsetko je v absolutnom poriadku.
"Ja vam neverim!", som im povedal. Ale ten linuxovy guru tam zrovna nebol, tak som to zobral domov a ono to samozrejme v pohode nieje. Ked som im na druhy den doniesol screenshoty, tych haluzi co mi to robi, tak mi povedali ze mam zlu gr. kartu alebo driveri.
Ze mam debilnu grafiku uz viem dlho. Je to nejaky onboardovy shit (SiS 620). Pomozu nejake info o doske alebo tie screeenshoty (teraz ich tu nemam. TU=inet cafe) ????

Prosim ludia pomozte lebo sa obesim!
jama

________
Chystate sa na dovolenku?