[linux] postfix a virt. domena

Lubor Kacian kacian na fonet.sk
Neděle Září 8 10:09:46 CEST 2002

Hello ,
potrebujem pomoct s postfixom.
Firma xxx presla na POP3 domenovy kos, takze teraz mi prichadza
na mail server vsetka posta pre *@xxx.sk.
Ale predtym pouzivala adresu xxx na nextra.sk a na tuto adresu jej aj
prichadza stale posta. Nextra mi to hadze do domenovej POP3 schranky.
To je vsetko O.K. ale neviem donutit postfix, aby to spravne niekomu
lokalne dorucil. dostane to stale nobody (resp. root - alias, ked si ho
nastavim v alias tabulke).
Skusal som tabulku virtual, kde som zadal
xxx na nextra.sk xxx na xxx.sk
(lokal user xxx existuje).
Spustil postmap, upravil main.cf (virtual_maps) a stale to nejde a
posta ide na nobody.

Kto ma tip nech posle. zatial sa vrtam v doc ale asi som sa zacyklil.

--
Best regards,
 Lkac mailto:kacian na fonet.sk