[linux] Program pre stahovanie suborov z net-u

Pondělí Září 9 07:37:53 CEST 2002

-> > Vie mi niekto poraadit ktory program je vhodny pre stahovanie suborov z
-> > ftp serveru. pouzival som wget a chcel by som program ktory vie subor
-> > stahovat vo viacerych castiach naraz - aby sa lepsie vyuzilo spojenie cez
-> > modem (zda sa mi, ze wget subor nedeli - mozno sa mylim).
->
-> 	Vie. Prerusis spojenie a pri najblizsom sthovani pouzijes nasledovny
-> prepinac:
->
-> -c
-> --continue
->
-> Continue getting a partially-downloaded file.  This is useful when you want
-> to finish up a download started by a previous instance of Wget, or by
-> another program.  For instance:

Ops, ja som pochopil otazku tak ze by to mal tahat po castiach _naraz_ co
nevie... a myslim si ze by tu linku opvela lepsie nevyuzil...

 On the other hand, you have different fingers.