[linux] SiS 620 a sialeny XServer

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Září 9 09:37:42 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Johanka Z Arku <neznasam.server na post.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Saturday, September 07, 2002 8:03 PM
Subject: [linux] SiS 620 a sialeny XServer

> Zdrawim!
>
> Uz asi 5. den mam nepouzitelny stroj.
> Vsetko sa zacalo kopancom do pocitaca, pri ktorom som vypol prud...
>
> Zapol som to znovu, bootujem a filesystem uplne rozbity. Tak som
zalohoval, co sa dalo. Moj disk som vopchal do ineho stroja a hodil to tam.
Disk som dal spat > a pustil sa do roboty:
> Instalacia RedHat 7.3
> Sformatoval disk aj s kontrolou chybnych sektorov. Vsetko zatial v pohode.
Instalacia vsetkych balickov (presne taka ista ako ked to bolo predtym v
pohode...)
> Po instalacii sa zacali divy. Pri vlozeni isteho CDcka zamrzol system (pri
mountnuti). Pri inom CD to bolo v pohode. Sem tam mi zahlasil, ze disk
nereaguje,         > alebo ...
> Prosim ludia pomozte lebo sa obesim!
> jama

Skusal  si HW chyby: povytiahnuty datovy kabel z disku, napajanie... Skusil
si zmerat zdroj...  (Viem o karte, ktora ak mala <=4.79V na 5V na zbernici,
tak sa ani len nezapla.. A  potom ak nieky soft cital z disku a ja som
nedobre zaskoceny kabel od zdroja do AT MB tak karta vypadavala  a zipinala
sa ak disk prestal pracovat. To by som skontroloval ako prve.... Tohorocne
teplo nerobilo dobre ani MB a ani plastovym konektorom...

Peto...