[linux] SiS 620 a sialeny XServer

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Pondělí Září 9 20:04:01 CEST 2002

> Skusal  si HW chyby: povytiahnuty datovy kabel
> z disku, napajanie... Skusil
> si zmerat zdroj...  (Viem o karte, ktora ak
> mala <=4.79V na 5V na zbernici,
> tak sa ani len nezapla.. A  potom ak nieky
> soft cital z disku a ja som
> nedobre zaskoceny kabel od zdroja do AT MB tak
> karta vypadavala  a zipinala
> sa ak disk prestal pracovat. To by som
> skontroloval ako prve.... Tohorocne
> teplo nerobilo dobre ani MB a ani plastovym
> konektorom...
>

> Peto...

Povytiahnute kable to niesu, zdroj som nemeral, ale myslim si, ze to bude v doske (v grafickom cipe).
A je pravda, ze onboard karty pouzivaju systemovu RAMku miesto svojej? Nebude blba RAMka? Aj ked pochybujem.  Mam staru 64MB a novu 128MB.

zdrawi ewHLRSW3

________
Chystate sa na dovolenku?
Nezabudnite navstivit http://cestovanie.sme.sk