[linux] kernel panic

Slavoj Kassovic slavojkassovic na stonline.sk
Čtvrtek Září 12 06:36:54 CEST 2002

Dobry den
 chcel by som vas poprosit o radu, mam nesledovny problem:
kompiloval som jadro 2.4.18, po skompilovani (aspon podla mna, som zaciatocnik takze neviem ci sa skompilovalo dobre) a uprave lila pri spustani vypise kernel panic:
 Freeing unused kernel memory: 212k freed
 FATAL: cannot determine library version
 Kernel panic: attemted to kill init!
Toto su posledne tri riadki mojho prekompilovaneho jadra. Pouzivam Red Hat Linux 7.0 na P233MMX a 64MB RAM + ostatne zbozi. Pomozte prosim aj ked to moze byt pre vas banalny problem. Dakujem