[linux] Jeden SCSI disk pre dva pocitace

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Čtvrtek Září 12 09:22:16 CEST 2002

Mam taky "psychicky" problem :-)

Prenajali sme si diskove pole, kde mam jeden disk
cez SCSI pripojeny RW k jednemu pocitacu.

K druhemu pocitacu je pochopitelne pripojeny RO ten
isty disk.

Teraz mam ale problem, pretoze ak prvy pocitac
zmeni obsah disku, tak druhy o tom nevie.

Zda sa mi, ze akonahle je medium mountnute RO,
a nieco mu meni obsah zvonku tak o tom nevie.

Neexistuje riesenie ako by si linux namontovane
zariadenie, podobne ako pripojeny sietovy zdroj
neustale "obnovoval"?

Postacila by mi aj teoria, ci a ako je to mozne.

(Cluster mi neodporucajte, prave tomu sa chcem
vyhnut, nakolko to nie su "rovnake" stroje)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk