[linux] zamrzanie kompu

jozef chudy chudy-jozef na lycos.com
Čtvrtek Září 12 09:38:38 CEST 2002

Nazdar,

stala sa mi taka podivuhodna vec.. Po zapatchovani kernelu 2.4.2-2 mi pri necinnosti zamrza komp cca po 15min. Na inom kompe (iny hardware), kde sa uskutocnil rovnaky patch je vsetko OK. Problem je, ze si nemozem dovolit nanovo prekompilovat jardo (nejake firemne haluze..). Preto sa chcem spytat, ci niekto nepozna program, toolik, kt. by mi bezal na pozadi a kazdych  cca 14 min by vyprodukoval nejaky interrupt == alive message. Potrebujem nieco ako mouse, keyboard event generator.

Dik
Jozef

Play the Elvis® Scratch & Win for your chance to instantly win $10,000 Cash
- a 2003 Harley Davidson® Sportster® - 1 of 25,000 CD's - and more!
http://r.lycos.com/r/sagel_mail_scratch_tl/http://win.ipromotions.com/lycos_020801/index.asp?tc=7087

Daląí informace o konferenci linux