[linux] i-banking

Marian Glatzner glatzner na nbs.sk
Čtvrtek Září 12 13:36:58 CEST 2002

  Nazdar Rony,
prosim Ta nevies mi povedat co sa deje s %subj%. Ma nejake neuveritelne dlhe
odozvy. Navyse mam problemy s novou verziou. Napr. ked som prilogovany a
mam otvorenu stranku s ulozenymi prikazmi na uhradu a zmenim len kodovanie,
tak ma to vyhodi do prihlasovacej stranky.
    V netscape 6.2 sa mi zas nenatiahla cela stranka a ostalo to vysiet
niekde na
polceste, a bol som nuteny resetnut komp.
    ked som dal prevodovy prikaz tak ani po 15 min. som ho nemal uvedeny
medzi
odoslanymi prikazmi. Objavil sa tam zhruba po 30 min. Ze by problemy v
pernosoch medzi
%subj% a axou (alebo uz bol nebodaj zmeneny aj bankovy system, :-D)

Caf

Marian Glatzner
Narodna banka Slovenska
5787 2217