[linux] i-banking

madaj na istrobanka.sk madaj na istrobanka.sk
Čtvrtek Září 12 14:13:58 CEST 2002

neviem, vzhlad a IEonly ibanking som bol _velmi_ proti tomu
ale ptaci MSlike si presadili
ze obskurne browsre nebudu robit.

ochuja.. :-)

v com ti to ostava visiest? v IE?

ak ti to takto mrzne aj v IE, tak je to na povazenie
ked davas prevodak, to sa naozaj neda takto hrat.

Diky ze kritizujes, zislo by sa takych veci este viac,
konecne by zaslepenci IEonly pochopili, ze html<>IE