[linux] Prehravanie Apple QuickTime movie pod linuxom

Čtvrtek Září 12 14:56:51 CEST 2002

On Thu, Sep 12, 2002 at 01:23:48PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
cau

> este technologicke riesenie -- quicktime player mne takmer uplne bezproblemovo
> fungoval pod Wine. Treba akurat v nastaveni vypnut nejake 3d blbosti.
Er, nebol si to nahodou ty komu som uz raz hovoril ze toto riesenie nie je
kvalitativne dostacujuce? Ved nejde ani overlay ani fullscreen a zere to
neadekvatne vela CPU. Moja pracovna masina, ktora v pohode zvlada prehravat
DVDcka a velke DivXy mi s tymto riesenim Quicktime zvlada len tie uplne krpate
aby sa na to dalo pozerat.

>   Juraj.
S pozdravom,

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.