[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

Ondrej Jombik 9jombik na pauli.fmph.uniba.sk
Pondělí Září 16 13:50:44 CEST 2002

                                        Pauli, 13:35:59
                                        16. september 2002 (pondelok)
Zdravim!

	Neviete o nejakom prehliadaci archivu mailinglistu na webe? Mal by
som nasledovne poziadavky zoradene podla dolezitosti, pricom prva je
najdolezitejsia a posledna najmenej:

1. Prispevky by mali byt kompletne v nejakom RDBMS (na type nezalezi).
2. Nemal by byt naviazany/zavisly na akykolvek softver, ktory spravuje
   konferenciu (ako je napr. ezmlm).
3. Mal by mat plnu podporu zobrazovania vlakien. Naopak na podpore
   vyhladavania mi vobec nezalezi.
4. Nezavisi na pouzitej technologii al. programovacieho jazyka, najlepsie by
   vsak bolo keby to pouzivalo PHP alebo Perl.
5. Skript, ktory sa bude spustat z procmailu alebo niecoho podobneho a ulozi
   prispevok do databazy je vyhodou, nie vsak podmienkou.
6. Moznost konfigurovania vzhladu pomocou templates, alebo XSLT opat
   vyhodou.

	Hladal som pomocou keywordov php+mailinglist+sql, nastahoval som si
asi 20 skriptov, ale su jeden ako druhy. Obavam sa, ze vacsina z nich sluzi
hlavne na spamovanie pomocou PHP cez internet. To mi je na dve veci, ja
potrebujem prispevky na webe zobrazovat, nie ich (pre)posielat.

	Pri prehladavani roznych konferencnych archivov som si vsimol, ze sa
povacsinou pouziva nejaky softver, ktory vygeneruje hotove HTML stranky s
e-mailami a tiez indexove stranky a tie sa potom uz len nakopiruju na web.
Takyto by sa mi zisiel tiez, spravil by som si skript, ktory by mi ich do
tej databazy naimportoval a jednoduchy zobrazovac (velmi jednoduchy, kedze v
tej DB by uz boli v tvare v akom ich chcem zobrazit).

	Vdaka za cenne rady a pripomienky.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk