[linux] Problem s fontami v textovom editore

Radovan Stas radoone na szm.sk
Pondělí Září 16 22:40:12 CEST 2002

Ahoj ak mas KDE 3.x.x
tak v dialogu vyberu suboru je moznost zvolit kodovania pod akym sa ma
subor otvorit aj ulozit
editor kwrite kate (vsetko co bezy na baze KDE 3.x.x)

RadOOne

Daląí informace o konferenci linux