[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Září 17 02:26:55 CEST 2002

On Mon, Sep 16, 2002 at 01:50:44PM +0200, Ondrej Jombik wrote:
>                                         Pauli, 13:35:59
>                                         16. september 2002 (pondelok)

> 	Hladal som pomocou keywordov php+mailinglist+sql, nastahoval som si
> asi 20 skriptov, ale su jeden ako druhy. Obavam sa, ze vacsina z nich sluzi
> hlavne na spamovanie pomocou PHP cez internet. To mi je na dve veci, ja
> potrebujem prispevky na webe zobrazovat, nie ich (pre)posielat.

ja jsem hledal kdysi neco podobneho a nasel jsem script napsany v
pythonu. bohuzel mi nefungoval...uz nevim kde to rostlo, ale myslim, ze
uz ti to pujde najit.

> 	Pri prehladavani roznych konferencnych archivov som si vsimol, ze sa
> povacsinou pouziva nejaky softver, ktory vygeneruje hotove HTML stranky s
> e-mailami a tiez indexove stranky a tie sa potom uz len nakopiruju na web.
> Takyto by sa mi zisiel tiez, spravil by som si skript, ktory by mi ich do
> tej databazy naimportoval a jednoduchy zobrazovac (velmi jednoduchy, kedze v
> tej DB by uz boli v tvare v akom ich chcem zobrazit).

o generovani se ten script (myslim) nestaral

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487