[linux] Problem s fontami v textovom editore

Matej Pivoluska pivoluska na orangemail.sk
Úterý Září 17 10:58:57 CEST 2002

On Mon, Sep 16, 2002 at 10:40:12PM +0200 Radovan Stas wrote:
> Ahoj ak mas KDE 3.x.x
> tak v dialogu vyberu suboru je moznost zvolit kodovania pod akym sa ma
> subor otvorit aj ulozit
> editor kwrite kate (vsetko co bezy na baze KDE 3.x.x)
>
> RadOOne

Nieco podobne podporuje aj jEdit (www.jedit.org), ale ma nevyhodu, ze je
napisany v Jave a v tomto pripade ma nevyhodu aj druhu - nie je to
jednoduchy textovy editor, skor editor programatorsky so zvyraznovanim
syntaxe (a farebnym exportom do html), odsadzovanim, tagmi, generovanim,
validovanim, *im XML...

mP