[linux] KPPP-pristupove prava (a este moja myska)

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Pondělí Září 2 11:45:45 CEST 2002

----- Original Message -----
From: fedel na pobox.sk
To: linux na lists.linux.sk
Sent: Ne 1. September 2002 03:22
Subject: Re: [linux] KPPP-pristupove prava (a este moja myska)

> Ako si to spravil?
Ja som si celu tu dobu nevsimol, ze symlink kppp nesmeruje na kppp ale na iny
symlink a ten na nejake dalsie veci. A celkovo sa to posuvalo asi cez 6 veci
(nechapem ako sa mi sem dostal taky bordel, mozno babka :-). Tak som tie
"prestupove stanice" poslal do .... a symlink kppp som dal rovno na binarku
kppp.

> Je tu program fetchmail ktory moze stiahnut postu pre teba, segru, brata a
> babicku ...
To ma mrzi, ze to mozem spravit iba pre babicku a nie aj pre deduska...
Ale v M$ techsupport mi mozno pomozu aj s tymto...

> Pravdepodobne ho uz mas aj nainstalovany a pre pouzitie je
> potrebne vytvori subor .fechamilrc ktory umiestnis do adresaru /root s
> nasledovnym obsahom:
>
> poll "mailhub1.slovanet.sk" protocol pop3 user "babicka" with pass
> "babicka-password" is "babicka-local" here poll "pop.mail.com" protocol
> pop3 user "brat" with pass "brat-pass" is "brat-local" here poll
> "pop.slovanet.sk" protocol pop3 user "Johanka" with pas "Z Arku" is "janka"
> here
Povrtam sa v dokumentacii pre fetchmail, lebo som s tym este nerobil a zatial
som z toho blby. Ale neni to nic tazke, ze nie?

> [...]
>
> Pre fechmail musi na tvojom localhost.localdomain bezat aj
> sendmail (qmail, postfix ...) ktory ti doslu postu ulozi do suboru
> /var/spool/mail/user
> Ked ti uz sendmail bezi tak si nastav aj KMail aby postu poosielal cez
> neho a do /etc/ppp/ip-up pridaj potom dva riadky:
>
> fetchmail&
> sendmail -q&
>
> Taktoo sa Ti hned pri prihlasenni do siete automaticky stiahne a
> odosle vsetka posta - samozrejme trba patri4ne nastavit aj sendmail.
> Ja som to zvladol pomocou programceka install-sendmail ktory sa da

No, poskusam.
Vdaka!

P.S.: A moja myska??? :-)