[linux] syntax highlight a crossref

Matej Pivoluska pivoluska na orangemail.sk
Úterý Září 17 21:14:40 CEST 2002

Ahoj!

Ja pouzivam k vseobecnej spokojnosti Doxygen, primarne urceny na
dokumentaciu, ale podporuje aj klikatelne zdrojaky. Tu by mohlo byt
prekazkou, ze pri kliknuti na nejaky symbol sa nativne snazi ukazat
dokumentaciu k nemu, nie prepnut sa do ineho zdrojaku. Ale dalo by sa to
snad nastavit, prekodit, vyregexpovat...

Pre lenivych klikacov k tomu este existuje Doxywizard (cezen
dokumentaciu generovala uz 12 rocna kamaratova sestra po telefone a
potom ju posielala emailom ;).

Vie to aj uml related veci ako diagram dedicnosti ci kolaboracny
diagram. (OOP.)

Na rozsiahle projekty priam stvoreny. Okrem html to zvlada aj ine
formaty ako latex,...

Najdes cez Freshmeat, pripadne ako balicek v dobrej distribucii.

mP